Never stop

Gårdagen blev en bra en. Träffade handledaren från praktiken och jag har nästan fått ett extrajobb. Mer om det om/då det blir klart. 
Efter det fick jag lite feedback på mitt synopsis från Elin. Några riktigt bra råd fick jag med mig så ska sätta mig och skriva på det sen. Muy bien. Vi gick vidare sen till bion och fick se en förhandsvisning av The Heat som utan tvekan var den bästa komedi jag sett. Kommer utan tvekan ses igen!
 
Idag har vi varit i Nora och hämtat vår nya bil. Kollade även ännu en och har nästan hittat en till. Killen som är vår säljare är lite rolig också. Haha. Får se vad det blir mer. 
 
Nu ska jag ta och packa lite för imorgon åker vi till Norrköping och kollar in boendet och kollar läget lite i staden. Trevlans.
 
Hoppas ni haft en myspys dag i regnet
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0