Sunny days outside

Skämskudden fram på dålig uppdatering tror jag. Äsch, skyller på det fina vädret ;)
 
I lördags åkte jag till Lindesberg för lite födelsedagshäng hos Elin. Nu fyller hon inte förrän imorgon, men det är ju lättare att ha en lördag. Var verkligen supertrevligt, jag glömde till och med bort att jag skulle åka tidigare för att säga hej till släktingarna som var här en sväng då. Haha, så kan det gå. Men vi ses väl fler gånger. 
 
Vad har mer hänt? Har jag sagt att jag fått boende i Norrköping? Nej, det har jag nog missat. Men det har jag. Ett korridorrum med eget badrum. Super. Helst hade jag kanske velat ha egen lägenhet, men tror ändå det kan vara nyttigt för mig att bo tillsammans med andra. Kommer ju ändå inte spendera för mycket tid där då jag kommer pendla en del till Örebro. Skönt att slippa tänka på hur det kommer bli, nu kan jag slappna av och vet att jag har någonstans att bo direkt jag kommer ner. Tummen upp.
 
Det var nog allt. Hoppas ni har det bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0