Keep me moving

Planerna för dagen ändrades lite. Jag hittar inte laddaren till filmkameran och kan därför inte filma. Så typiskt. Jag och Elin bestämde därför att skita i bion för dagen också då Elin inte mådde så bra. Får se den någon annan gång då. Eventuellt ska vi på mingel på Manusverkstan nästa onsdag, kanske kan klämma in det då.. om jag nu bestämmer mig för att gå. Får se. 
Vad ska jag göra idag då kanske ni undrar? Funderar på att kolla på nästa dvd som ska recenseras. Är lite sugen på att fortsätta på mitt nya manus också. Tror verkligen det kan bli riktigt bra. Om inte annat är det ju bra att skriva medan inspirationen finns där. Muy Bien. 
 
Just det! Om ni vet någonstans jag kan köpa en batteriladdare till Sonys kameror så får ni mer än gärna hojta. Kan inte ladda systemkameran heller och den använder jag ju faktiskt en del :( 
 
Det var allt för nu. Extremt intressant.. Hoppas ni har en fin dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0