Never gonna let it break

Idag kom chefen. Alltså han som är chef för alla som jobbar där jag gör praktik. I förra veckan sa de att han skulle komma någon gång den här veckan så jag var förberedd. Med allt de pratat om trodde jag att de överdrev. Det gjorde  de verkligen inte kan jag säga! Tror inte man blir mer 08 än vad han var. Extremt trevlig var han ju inte heller. Haha. Hoppas han inte dyker upp så mycket mer när jag är där ;)
 
Vad har annars hänt i livet? Mja, skulle klippa gräset hos mormor och morfar och lyckades ha sönder klippmaskinen. Haha. Så typiskt. Aja, får hoppas det går att laga så jag kan fortsätta.
 
Nej, inte så roligt inlägg kanske. Sorry. Nu är det allsång. Sommartraditionen som inte får brytas, även om de varit dumma och ändrat scenen. Får se hur lång tid det tar att förlåta. Jag tippar på länge.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0