No one is home

Glad natinaldag på er! Brukar man fira på något speciellt sätt? Tror inte det. Jag har firat genom att vara hundvakt åt två hunder där den ena har varit extremt ledsen hela tiden. Städade även köket åt mamma. Duktigt. Nu ska jag försöka ladda ner en blankett som ska skickas in till Försäkringskassan, men det verkar väldigt omständigt. Håller på och laddar ner ett program som man tydligen var tvungen att ha för att kunna få blanketten. Invecklat? Grrr.

Tänkte också försöka få klart de biorecensioner jag har ligga. Skrev ganska mycket på dem igår, men tänkte få klart och kunna skicka in dem idag. Muy Bien! Sen kan jag också nämna att jag är smått kär i Bridgit Mendlers musik så ni kan vänta er fler "Song of the Day" med hennes musik inom närmsta framtiden. Just so you know ;)

Ett extremt intressant inlägg kände jag att det blev. Äsch, hoppas ni har en bra nationaldag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0