Sunny Day

Igår var vi iväg till Marieberg. Tanken var att ingen skulle vara där då det är soligt väder och studenten. Ack vad fel vi hade. En massa folk var där för att inhandla saker. Jag kom hem med ett par shorts, ett par leggings (samma modell som mina favoriter som gick sönder!!!), färg, tre penslar samt två surfplattor. Ja, ni läste rätt. TVÅ surfplattor. Vi var inne på Telia då alla tre behövde uppdatera våra abonnemang. Ia fick ett riktigt bra erbjudande med ny telefon och en Samsung Galaxy Note. Eftersom jag verkligen har velat ha den sistnämna pratade jag med dem om att göra en annan typ av deal. Ville inte byta telefon, men de fixade det. Fick en miniplatta med också för det. Tackar!! Bra dag! Idag har jag beställt en Blu-Ray. Jag går verkligen in i den moderna tekniken. Haha.
 
Idag har jag tvättat bilen. Gick lite sådär då det vanliga vi använt gått sönder. Fick ta allt förhand istället. Men det gick!! Haha. Har pysslat lite på eftermiddagen genom att måla en låda lite. Har planerat det ett tag så det var ganska kul att få sätta igång. Muy bien!
 
Grattis till Madde och Chris idag också som gifter sig. Hurra!
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0