Wondering

Hallå på er! Lagom duktigt bloggande de senaste dagarna. Sorry. Hur som så fyllde mamma år igår och vi firade kanske inte extremt mycket. Hennes kusin var här från Danmark så de åt både smörgåstårta och jordgubbstårta hos mormor och morfar. Själv var jag in till stan istället. Först bio och såg en film som var riktigt bra! Recension kommer. Efter det träffade jag Mina för en fika och prat. Trevligt, trevligt. Inför kvällen sen köpte jag med Kinamat hem samt en bukett blommor. Inga presenter var det sagt, men tyckte allt hon kunde få lite blommor ändå..
 
 
Idag var jag inne i stan för intervju angåendepraktikplats på HKM Publishing. Gick väldigt bra. Vi kom fram till att jag får börja på måndag. Grejt. Så får vi se om det är något för mig, om jag trivs och om de trivs med mig. Hoppas. 
 
Resten av dagen tänkte jag skriva på mitt manus, eller Synopsis som det är på för tillfället, samt skriva klart recensionen på gårdagens film. Muy Bien. 
 
Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis till praktikplatsen! :D

Svar: Åh, taackarrr :)
Emma

2013-06-14 @ 18:26:42
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0