East to the West


(Bilden hämtad härifrån)

Idag är det långfredagen och det känns som påsk på riktigt. Vi började påskfirandet med att äta påsktårta (som egentligen ska ätas imorgon!!) då vi måste åka till stan imorgon och köpa ny kyl och frys. Mamma upptäckte igår att det som låg i frysen började tina och mycket riktigt så hade ju frysen gått sönder. Typiskt. Lite omplanering med andra ord. 

Min påsk kommer i övrigt bestå av uppsatsskrivande. Uppsatsen har ju fått ligga lite åt sidan för manusets skull, men då det är sista dag att lämna in för betyg på tisdag är det nog dags att sätta igång igen. Känns på förhand ganska bra. Så otroligt skönt att slippa göra om seminariet. Ska bli kul att få betyg sen. Vågar man hoppas på ett lite högre?

Om jag nu inte hinner blogga imorgon (vilket jag hoppas jag gör) så vill jag bara tillägga att imorgon är en väldigt speciell dag. En viss person, som jag råkar tycka extremt mycket om, fyller nämligen 27 år. Inlägg om det kommer som sagt troligtvis imorgon, i vanlig ordning på just den dagen. Kommer säkert bli sentimental som vanligt också. Haha. Ni får stå ut! 

Hoppas nu att ni alla har en riktigt lugn och skön fredag med inte allt för mycket stressande. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0