Everything that kills me makes me feel alive

ÅH, det var några faktorer igår som fick mig att göra mig beredd på att erkänna att det var en ovärd resa och pengar slängda i sjön. Sen, precis då jag kommit fram till att jag skulle missa dom så klev de ut på scenen. En efter en. Vi fick bara se mellan 30 och 45 minuter, men hjälp vad värt det var. Tror inte de höll på så mycket längre sen, han sa att det var en kort konsert. Jag blev kär på nytt i dom. Ett lite längre inlägg kommer senare då jag fått in bilderna. Inte så många, och framför allt inte så bra, men några blev det allt. ÅH! Så. Bra. 


Kom i säng runt 2 imorse och hade gärna tagit en sovmorgon. Dock skulle det handlas så det var bara att gå upp. Egentligen ska jag väl inte klaga, det jag kallar att gå upp tidigt är ändå sovmorgon för de flesta. Haha. Äsch. Nu ska jag jobba lite på mitt manus innan jag ska åka in igen till stan. Nu sjutton ska jag få till det som jag vill! Känns bra i hjärnan, gäller bara att få ner det på papper så det ser lika bra ut. Haha. Iaf, in till stan igen ikväll. Ska träffa Mina. Vi ska sätta oss på ett café/restaurang och fika/äta samt prata lite. Myspys. Sen blir det bio. Jag ska recensera Oz så den blir det. Är så spänd på att se hur de ska få till slutet. I och med att Trollkarlen från Oz har med huvudrollsinnehavaren i denna film och låt oss säga.. det gick kanske inte så extremt bra för honom ;) Men vi får se. Jag kan ha fel! 

Nej, som sagt, manus nu. Hoppas ni har en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0