For the future

Jag försöker hitta något jobb på arbetsförmedlingen, men det finns verkliga inga jobb jag skulle vilja ha. Dock kan jag ju inte tänka så med tanke på att jag måste ha en inkomst. Så segt. Funderar därför på att börja plugga igen till hösten. Samtidigt vill jag inte plugga till något för att. Har hittat två utbildningar som jag dock kan tänka mig. En i manus och en för att bli musik- och eventarrangör. Skulle vara kul med den första för att då kan jag fortsätta med manus ett år till och kunna få betalt för det. Den andra känns rolig för det är något jag verkligen skulle kunna tänka mig samtidigt som det verkar vara en utbildning där det inte är så svårt att kunna få ett jobb direkt efter utbildningen. Hmm, tänka tänka tänka. Det tråkiga med dom är bara att ingen finns i Örebro. Aja, jag antar att jag inte kan bo här hela livet. BUHU! Men vi får se. Nu tjatar jag, men om SF hör av sig så stannar jag alla gånger. Som sagt, allt skulle lösa sig så perfekt om de bara ville anställa mig.. Hmm

Nej, nu ska jag jobba lite på det manus jag faktiskt håller på med. Har lite svårt att sätta ihop scener så jag får fram det jag vill, men förhoppningsvis ska det lösa sig. Hoppas ni har en bra måndag alla! 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0