Like good news

Oj, vad jag bloggar från telefonen. Aja, ibland så funkar det ;)
 
Seminariet idag gick jättebra. Fick några grejer som jag ska ändra, men jag behöver inte skriva om och lägga upp den på nästa seminarie. Ska nu göra ändringarna och skicka till henne så skulle jag få ett betyg sen. Super! Tycker lite synd om paret som var tvugna att lägga upp på nytt. Är sååå glad att jag hade Cecilia som examinator. Haha. Tack för det! Oppositionen gick bra också, även om jag hade mycket. De förstod att det mest var tankar, inte kritik. Och att jag tagit upp multi-plot och singel-plot var bra. Examinatorn hade inte tänkt på det innan, men kom på att det skulle behövas då jag tog upp det. Muy Bien :)
 
Nu sitter jag i Karlskoga och väntar på att mammas möte ska sluta. Väldigt vad de pratar. Fast lite roliga är dom. Haha. Fått lite gjort på manuset också. Lite tänkande kring hur jag vill göra mina karaktärer och så. Toppen. Känns bra.
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0