Painting with colors

Idag har varit en riktig städdag. Mamma behövde hjälp att städa klart huset då hon mådde extra dåligt idag. Så, jag och Ia ryckte in och gjorde klart allt. Ganska skönt att gå runt med lurar i öronen. Med dom kan jag göra lite vad som helst. Haha. 

Imorgon är det dags. ÅH! Hoppas jag kan sova. Känner mig som en liten flicka som ska fylla år. Men.. ja, det är ju OneRepublic. Då är jag en liten flicka som ska fylla år, även om det inte är min födelsedag (hemska tanke!!). Bussen är bokad och jag vet exakt hur vi ska ta oss från stationen till Café Opera. Nu är det bara att vänta. Och kanske inte tråka ut er med detta inlägg. Haha. Sorry! Sätter punkt här.

Hoppas ni haft en bra och innehållsrik dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0