Sometimes it's easier to just hide under the pillow

Jag vet inte vad som är problemet. Jag är så fruktansvärt trött hela tiden, huvudet värker av och till hela tiden och nu har jag börjat få ont i händerna. Idag fick jag det klart för mig att allt detta går ut ganska mycket över mitt humör och hur jag beter mig. Även om jag inte menar något illa kan saker jag säga ganska ofta komma ut som hårda och tuffa. Som sagt, inte alls meningen. Om någon upplevt detta så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Jag hoppas det blir bättre snart så jag kan känna att jag kan vara jag igen. Hmm.

Idag var tanken att jag skulle skriva på mitt manus hela dagen. Det blev dock inte riktigt så. Jag hade programmen öppna, men kunde inte skriva något. Tror jag kommit in i någon slags blockering. Jag vet vad jag vill, men jag har ingen aning om hur jag ska få ihop det. Av erfarenhet vet jag att det brukar kunna släppa efter ett tag så jag håller tummarna för det. Om det inte släppt tills imorgon så tar jag nog tag i nästa film till dvdkritik istället. Nu vet ni!

Hoppas eran dag har varit bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0