To let that go

Imorgon är det dags för uppsatsseminarie. Då får jag veta om jag blir godkänd eller inte. Pirr i magen? Mjo, det skulle man kunna säga. Nu är det ju inte hela världen om jag inte blir godkänd då vi har ett tillfälle till där vi kan lägga upp dem, men det vore ju skönt att kunna lägga uppsatsen bakom mig om någon vecka efter att jag justerat den och skickat in slutgiltig version. ÅH! Håll tummarna mellan 9 och 12 imorgon är ni snälla :)
Oppositionen somjag ska göra är färdigskriven. Känner mig ganska nöjd, men vet inte om jag gjort rätt. Hoppas på det iaf. Personligen kände jag att jag fick användning av min utbildning mer då jag skrev oppositionen än min egen uppsats. Konstigt. En sak jag tar upp kan vara väldigt mycket för att jag skrivit manus. Usch, tänk om de blir ledsna när jag säger det! Nej då.. Det är ju bara en tanke, inte att jag säger att de gjort fel. GAH! Sånt här kan vara så jobbigt. Jag tar hellre en massa kritik än ger det själv. Punkt.

Nej, nu ska jag snart lägga mig så jag orkar upp imorgon, Ska bara kolla klart på Grey's först. Hoppas ni haft en bra dag alla!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0