When dreaming is over

Inatt drömde jag att jag skrev en fantastiskt bra låt - på svenska. Jag kan inte skriva texter på svenska! Det var Melodifestivalen som gällde och en tidning kom för att intervjua mig. Wow. När jag vaknade kom jag inte ihåg en enda ton. Dock kan jag höra den avlägset spela i mitt undermedvetna. Grrrr. Såå typiskt.
 
Dagen har i övrigt börjat ganska lugnt. Ska strax börja göra mig klar för att åka in till Mina. 16 är det El Clasico och vi tänkte försöka se matchen på antingen Pitchers eller O'Learys. Antar att det blir Pitchers om det finns plats, vi lyckades ju förälska oss lite i det stället sist. Efter matchen drar vi till Mina igen, antagligen med lita mat, och så är det bara att invänta Mellon. Återigen bryter jag mot mina traditioner, men jag hoppas det går bra ändå. De flesta i Andra Chansen är ju bra, även om hjärtat självklart klappar lite extra för Anton. Aja, vi får se hur det går. Trevligt blir det nog hur som med tanke på sällskapet.
 
Hoppas ni har en bra lördag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0