All things come to an end


Igår fick jag det ovan hem i brevlådan. Det är mitt examensbevis, vilket betyder att jag nu officiellt är utbildad..filmvetare? Haha. Enligt beviset har jag examen i medie- och kommunikationsvetenskap, även om jag läst film. Det ingår i samma del. Tycker det engelska namnet är finast. Degree of Bachelor of Arts. Tack för den!

Fick veta idag att det kommer vara mingel med filmfolk den 19 juni. Ehem. Dagen innan.. ja. Får se om jag går. Jag är extremt dålig på mingel, även om det självklart är bra att träna upp. Får se om Elin eller någon av de andra ska gå. Känner att jag måste ha stöd. Haha. Men en dag i taget. Fokus ligger först på måndagens pitchningar. Ska försöka skriva ihop något bra!

Hoppas ni har en fin dag nu alla i det här fina vädret.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: evelina

Grattis Emma! Jag är också klar med kandidaten nu (eller så fort min rapport är godkänd). Blir det master i Linkan sen eller? :) Hoppas! Kram

Svar: Åh, Grattis till dig med!!Hoppas på det, så vi kan käka pannkakor!! :D Eller vad händer för dig nu?
Emma

2013-06-02 @ 16:54:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0