Along the way

Imorse var det dags att släppa hästarna på lite sommarbete. De flesta får gå in redan på måndag, men eftersom jag och Ia åker till Stockholm imorgon ville mamma inte ha de inne. Så, vi tog alltså ut dem. Det är en liten bit att ta dem. Jag skulle ta Busen, som nu har gått och blivit 23 år. Självklart blev han, precis som vanligt, som 3 år igen då han är på väg till sommarhagen. Blev några vändor på bakbenen innan jag tillslut fick byta häst. Haha. Helt sjukt att det ska vara så. Men men, jag hade nog också varit så om jag var häst och älskat gräs ;)

På tal om gräs så har jag spenderat hela eftermiddagen med att klippa gräs. Först hos mormor och morfar och sedan hos mamma. Tro mig, det tar en hel eftermiddag att få klart båda gräsmattor. Lagom skakig i benen nu alltså. Det är lite som att vara full när man kliver av, vinglar fram och tillbaka. Haha. Utöver det firades det lite morsdag med tårta. Mamma har fått lite blommor också. Imorgon får hon vara själv och titta på Elitloppet. Enligt henne är det bästa morsdag presenten vi kunde ge henne ;) 

Nej, nu ska jag sluta svamla en massa. Hoppas ni haft en bra dag och njutit av det här fantastiska vädret!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0