Design with the heart and soul


Som ni vet är jag ett STORT fan av Project Runway och Project Runway All Stars. Säsong 9 fick jag för första gången en favorit - Anya. Skrev något inlägg om henne då det gick av stapeln. Samma år var en kille vid namn Anthony Ryan Auld. Eftersom jag hejade på Anya tänkte jag inte så mycket på honom. Just nu på måndag går säsong 2 av Project Runway All Stars och Anthony Ryan är tillbaka. Nu när inte Anya är med längre har jag upptäckt hans storhet. Nu absolut älskar jag honom. Han gör snygga kläder och är helt fantastisk. Tror jag är lite småkär. Haha. Fast han är med all säkerhet gay. Tror man fick se honom prata med sin pojkvän i säsong 9. Typiskt. 

Jag tror jag gillar designers med en historia. Anya var tjejen som aldrig i hela sitt liv sytt särskilt mycket innan Project Runway. De kläder hon sökte med var i princip de första hon gjorde. Anthony Ryan har en historia med hur designen fick honom att klara sig igenom sin cancer. Jag faller för sånt. Historier som berör. Det blir liksom mer hjärta, mer själ i designen. Då bryr till och med jag mig om kläder ;)


Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0