From one to the other


(Två vinnare som samtalar? Bilden kommer från Emmelies facebook)

Efter andra semifinalen kan jag bara säga att jag fortfarande tycker Sverige gör en helt fantastisk produktion. När klippet med Lynda Woodruff kom kunde jag knappt sitta still. Extremt roligt. Hoppas Europa också tycker det, men det verkar som de gör det. Dock måste jag säga att bidragen var bättre i tisdags. Kul också att alla nordiska länder är i final. Det är något med Norden för tillfället.

Tror fortfarande att Danmark tar hem det. Blir förvånad annars. Mina personliga favoriter är dock Spanien, Italien och Nederländerna. Gillar ju Belgiens låt också, men inte framträdandet. Längtar iaf till lördag. Ska bli kul att se vad som händer. Tydligen så kommer Zlatan hälsa alla välkomna genom en storskärmsbild, följt av att Björn & Bennys feat. Aviciis musikstycke spelas när artisterna anländer på den nedfällna bron. Hur coolt som helst (även om jag ställer mig osäker till Zlatan). 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0