If Only


Idag kom nyheten om att bästaste Imagine Dragons kommer tillbaka till Sverige. Deras senaste konsert här sålde slut direkt och även trots att de bytte lokal till en större så var det många fans (inklusive mig själv) som inte fick några biljetter. Det har varit klart ett tag att gruppen kommer spela på Hultsfred, men det är nu alltså också klart att de gör en egen spelning 5 november i Stockholm. 

Nu tänker ni säker "Åh vilken tur du har Emma. Vad kul!". Haha, eller så gör ni inte det ;) MEN här är problemet. Biljetterna släpps på onsdag och just nu sparar jag alla mina pengar tills på söndag och konserten med P!nk (som jag också ser fram emot så sjukt mycket). Dessutom är 5 november en tisdag och vem vet om man ens kan åka mitt i veckan i höst. Såååå typiskt! Det är alltså väldigt troligt att jag missar dem IGEN :'( Aja, jag får väl sitta här och spela dem i min spelare och låtsas att jag ser dem live. Haha. Eller nåt.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0