If the sky will fall, I'll survive it all

På förmiddagen idag har jag lastat halm. Igår när morfar körde in alla stora balar gick en sönder och den fick vi köra idag. Gick några lass kan jag säga, men nu är det inne. Super. Då kommer Ia förbi med hästtransporten eftersom hon ska tävla idag. Hoppas det går bra för henne. Så länge jag slipper vara med så får hon tävla hur mycket hon vill. Haha.

Själv ska jag spendera början av eftermiddagen som hundvakt och skriva lite manus. Sen åker jag in till stan och hälsar på Martina. Jag har ju fortfarande inte sett hennes nya lägenhet. Skärpning på den fronten! Efter det är det bio. Igen. Denna gång ska jag se en film och recensera till Lösnummer. När jag skrev det kom jag på att jag har en film till dvdkritik som måste ses och recenseras!! AAHH! Aja, får lösa det sen. 

Nu ska jag få lite manus skrivet tror jag. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0