Love is in the air

Okej, det här är kanske lite töntigt, men jag har börjat kolla på Hem till gården eller Emmerdale som det heter på engelska. Min mamma kollar på det och jag satt med datorn i vardagsrummet en gång då hon kollade på det. I det stora hela är det en ganska tråkig serie och jag fattar knappt själv att jag kollar. Dock finns det två karaktärer som jag älskar. Gennie och Nikhil. Såå söta. I de svenska avsnitten är de väldigt kära i varandra, även om Gennie är tillsammans med en annan. Dock vet jag att de i de engelska avsnitten fått barn och ska gifta sig. SÅ, jag kan inte sluta titta. Jag vill se hur det går för dom. Jag är extremt svag för kärlekshistorier. Haha.

 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0