Might be good news


Läste en väldigt god nyhet tidigare. Jag har nog glömt tala om det, men det är helt klart att Mou lämnar Real i slutet av säsongen. Det var väldigt väntat och jag kommer inte gråta några större tårar över det. Tycker han har tagit några felaktiga beslut på sista tiden. Nu ryktas det om, och chansen är väldigt stor att det blir så, att Ancelotti som för tillfället är tränaren i PSG kommer ta över tränarjobbet efter Mou. Vet inte så mycket om denna man så kan inte riktigt uttala mig känner jag. Det jag läsa tidigare var dock att Ancelotti gärna skulle ta med sig Cannavaro som assisterande tränare. URSÄKTA!! Genast älskar jag den nya tränaren! Haha. Blev ju ganska ledsen när Cannavaro spelade sin sista match med Real så att han nu kan komma tillbaka, även om det inte är som spelare, vore ju helt fantastiskt!! Hoppas verkligen på att det ligger väldigt mycket sanning i detta!! 

Zidane, som också varit omtalad som eventuellt ny tränare, har nu valts till "director of football" förutsatt att Florentino får fortsätta som president. Hans första uppdrag är att förlänga Ronaldos kontrakt och se till så portugisen inte vill lämna. 

Jag känner att det nya i Real är välkommet. Enda tråkiga är att risken är väldigt stor att Higuain inte blir kvar. Så fort det blir klar vet ni vart jag är: gråtandes i fosterställning på golvet. Haha. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0