No shooting star to guide us


Grattis Danmark!! Favoriten som höll. Mitt prat om att det kanske kunde skrälla höll inte. Emmelie förtjänade att vinna. Blir nästan lite tårögd när man läser om hur mycket detta betydde för henne. Hennes pappa dog för ett par år sedan. Han var svensk och ett stort fan av Eurovision, så att faktiskt vinna tävlingen i Sverige är ju självklart fantastiskt stort för henne. En bra sak också är ju att Danmark är ett land man kan åka till nästa år om det finns lite mer pengar på banken. Ska vi säga så? ;)

Tycker Robin förtjänade en högra placering än 14:e, men är ändå otroligt stolt över honom. Om så YOHIO skulle kommit högre så skulle jag inte byta Robin. Känner mig stoltare över det Robin visat upp hela veckan än jag skulle gjort över YOHIO. Trots att det inte blev en topplacering höll Robin humöret uppe, något jag inte tror YOHIO skulle gjort. Nej, jag är glad över Robin. Skulle skickat honom tusen gånger om!!

Återigen, GRATTIS DANMARK!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0