On my way

Efter att under min promenad i princip ge upp hoppet helt om mitt manus satte jag mig ner för att ge det en sista chans. Det visade sig att min hjärna uppfattade detta och jobbade på som sjutton. Fick en hel del skrivet och ännu mer planerat. Tror jag börjar få ihop det. Är osäker på om det kan gå ihop tills att jag lämnar in det senast imorgon, men det finns ju ändå i huvudet och det blir något inlämnat iaf. Muy Bien. 
Ja, ni förstår ju säkert vad jag sysslar med idag då. Haha. Manus. Självklart. Måste kolla upp vart jag och Ia ska stanna på söndag också när det är konsert som gäller. Sååå taggad!! :D

Usch, vad tråkigt att inte ha något att blogga om. Hmf. Äsch, nu får det se ut så här. Hoppas ni har en bra och innehållsrik dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0