Playing in my Music Box


För något år sedan upptäckte jag en ny grupp som jag har kommit att älska. Imagine Dragons. Deras musik inspirerar samtidigt som de gör musik som kan passa in på flera olika genrer. Sångarens röst är felfria i samtliga låtar. Så fantastiska. Jag hittade dem tack vara en trailer till filmen The Words med bland annat Ben Barnes i en av rollerna. Låten i trailern heter Demons och idag kom musikvideon till just den låten. Absolut älskar hur de har tillägnat den till ett fan med cancer och hur de visar att vi alla har olika historier men vi kan samtidigt enas med hjälp av musik. Om ni inte hört den här låten tidigare så rekommenderar jag den verkligen. Tror den kan tilltala de flesta.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0