Sextio år

Här kommer lite bilder från diamantbröllopsfirandet. Hade bara telefonen så det kanske inte är världens bästa kvalité på bilderna direkt. Men det funkar. 


Vinet under gårdagen var helt klart min favorit. Nu dricker ju inte jag, men kartongen och speciellt namnet passade mig som handen i handsken. 


Idag var vi på Sjökrogen. Tror aldrig jag ätit så god mat tidigare. Å andra sidan så var en kock från kocklandslaget där idag och lagade. Jag åt Oxfilé med en potatiskaka gjorde med västerbottenost samt kantareller och sparris vid sidan av. Till efterrätt tog jag en banankaka med hemmagjord vaniljglass samt passionsfrukt och hemmagjort kolasås. Behöver jag säga att det var hur mumsigt som helst? Rekommenderar verkligen alla att åka dit om ni får chansen. Priserna gör ju att man inte kan åka dit hur som helst, men vill man ha lite guldkant så är det ett måste.



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0