From where you're standning

Idag har jag en offdag. En sån där dag då man inte orkar. Resultatet blev att jag inte satt min fot utanför lägenheten. Har fixat med lite på min fallstudie (har fått grönt ljus från läraren) och läst synopsis inför manusverkstan på onsdag. Sen har jag bara kollat på ett avsnitt Once Upon a Time (som för övrigt slutade med att jag i princip fick hjärtstopp..), en massa avsnitt How I Met Your Mother samt en film som jag fått av Elin. Såna dagar är ganska bra också, förutom den där känslan av att vara off. När man inte kanppt orkar medd sig själv så man vill inte utsätta någon annan för en själv heller. Typish.

Imorgon är det tidig uppgång för ett seminarium. Vet egentligen inte om jag skulle göra något inför det. Vi ska få feedback på våra idéer, men eftersom jag bara har någorlunda koll på en av de andra i gruppen känner jag att det inte är så mycket jag kan förbereda. Seminariet är ju inte så långt heller så det är nog mest läraren som kommer prata. Håller tummarna för det iaf. På kvällen sen är det ju Hunger Games Night, som jag längtat! Börjar dock fundera på om jag ska orka vara vaken. Först tidigt seminarium sen köra till Örebro. Såna saker blir man trött av ;) haha. Får dricka mycket Pepsi Max. Och ja, jag kommer fortsätta tro att det är koffein i trots att Elin säger motsatsen! 

Hoppas ni haft en bra måndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0