Take my tears

Ja kära nån. Ser inte fram emot den här delkursen kan jag säga. Vi ska göra någon fällstudie som ser ut att vara en mindre uppsats om en organisation och ett projekt den organisationen gjort. Föreställ er mig dunkandes huvudet i väggen. Vad sjutton ska jag ta för organisation? Helst en i Örebro så jag kan vara där ett tag. Organisationen ska vara inom kultur och media. Några förslag?

Ikväll har jag köpt biljett till Thor: The Dark World. Ska recensera den till Lösnummer, men eftersom jag är i Norrköping så får jag betala biljetten själv. Inget mig emot egentligen, skulle ju ändå sett den liksom. Har på känn att den kommer vara riktigt bra. Håll tummarna!

Om någon undrar så har jag kommit in i en Måns-period. Det var väl på tiden kan man tycka. Trodde det var slut på det efter allt Barcelona-prat. Men icke. Kärleken är större än så.. Eller nåt. Haha. You know what I mean!

Nu ska jag sluta flamsa. Hoppas ni haft/har en bra dag.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0