Takes my breath away

Idag hade vi en ny föreläsare och jag var så irriterad. Han påminde mig om någon (på ett positivt sätt!) men jag kan för mitt liv inte komma på vem. Så oerhört frustrerande! 
Hur som så var han en väldigt bra föreläsare/lärare. Kulturpolitik känner jag inte riktigt är mitt intresseområde, men han fick mig att sitta intresserad nästan hela tiden. Kanske inte bara var för att han gjorde det hela på ett intressant sätt if you know what I mean. Kul kan man ha. Efter föreläsningen tog jag en liten promenad på mitt vanliga promenadställe och sen gick jag till Espresso House och köpte med en kladdkaka. Fick ju veta imorse att det är kladdkakans dag idag. Då får man slå på stort! Mums.

Imorgon ska jag åka hem till Örebro. Eftersom det är farsdag på söndag ska vi äta med mormor och morfar. Eftersom morfar tycker jag aldrig är hemma så tänkte jag att det är bäst jag är med och firar honom. Skulle vilja gå och se Thor: The Dark World också. Får ju gå gratis eftersom jag recenserar den, och det känns dumt att inte utnyttja det när jag kan. Så, om någon vill gå antingen fredagkväll eller lördagkväll så hojta till! Vore tråkigt att gå själv när alla andra också går. haha. 

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0