Changing the weather

Det blev ingen fotboll igår. Dels var vi bara två i min grupp så vi blev klara mycket tidigare än alla andra och dels insåg vi att det var minst tre stormatcher och därmed fullt överallt. Ska supportrar till sex stora lag ut och kolla så blir det ju en del folk. Manusverkstan gick för övrigt väldigt bra. Gjorde inte så mycket att det bara var jag och Anneli. Känner mig väldigt bekväm med henne och tror vi är lite på samma tankevåg. Några idéer som jag haft men som inte kommit igenom tidigare hjälpte hon mig att utveckla. Känner mig genast otroligt taggad att fortsätta skriva. Muy bien!

Idag ska jag fixa lite med mitt arbete som ska presenteras på måndag. Ska skriva klart recensionen till About Time också så jag får den ivägskickad. Ikväll sen åker jag in till stan och spenderar lite tid med Mina. Får se vad vi hittar på. Blir nog trevligt vad som. 

Hoppas ni har en bra torsdag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0