Diamond

Nej, nu är jag osäker igen. Haha. Det är examensarbetet kommer bli min död! Enough said!

Idag jobbade jag det sista passet på Flimmer och jisses vad trött jag är nu. Första passet imorgon och sedan eventuellt ska jag utnyttja det faktum att jag får se filmerna som går gratis och faktiskt se en film. Hoppas bara på att den inte blir full. Annars får jag väl ta det som erfarenhet bara.
Igår sa en i klassen att han inte gått en hel vecka sedan andra året på gymnasiet. Han var helt slut. Jag känner igen mig. Att plugga på universitet gör en lite bortskämd. Visst jobbar man på hemma och så, men det är skillnad att lägga upp dagen som man själv tycker och faktiskt gå efter ett schema varje dag. Skönt att kommande veckan endast är skola två dagar. PUH! 

Nej, har inte särskilt mycket att säga. Dagarna ser väl lite lika ut här i Norrköping. När jag inte jobbar, skriver synopsis eller pluggar så sover jag eller tittar på How I Met Your Mother. Haha. Kul jul.

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0