Djupt därinne

Egentligen borde jag sova nu så jag orkar leva imorgon. Haha. Men vi kör en liten uppdatering ändå. För tillfället är jag hemma i Örebro. Har idag befunnit mig i tre städer och hållt på. Vaknade upp i Norrköping, har suttit på ung scen/lab hela dagen i Linköping och går nu och lägger mig i Örebro. Känner mig oerhört världsvan. Eller ja..
 
Som sagt var det träff med ung scen/lab idag. Känner mig oerhört pepp. Kom på att jag ska skriva en pjäs baserat på samma långfilmsmanus som boken jag tänkt skriva som examensarbete. Har kommit på några scener och det riktigt kliar i fingrarna att få komma igång. Alla var supertrevliga också och det känns som att det kommer bli ett väldigt bra år. Egentligen skulle vi se en teater ikväll, men jag valde att skippa den då jag skulle komma hem mitt i natten om jag var kvar. Skönt så här i efterhand kan jag tycka. Dock körde jag i nattsvart och skyfall och blåst och hade ett tag ingen som helst aning om jag åkte åt rätt håll. Haha. Men jag kom hem! 
 
Imorgon är det första dagen på manuskonventet. Är faktiskt supertaggad. Jag och Elin ska fixa pepsi och choklad innan så vi håller oss vakna. Är inte det lättaste annars när man ska sitta och lyssna en hel dag.
 
Sova var det ja.. Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0