Fallin

Efter att ha fått några riktigt dåliga nyheter igår var det ganska tugnt att gå upp ur sängen när klockan ringde. Kommer inte gå in på nyheterna. Inte än. Tror jag är i en fas med "pratar man inte om det så har det inte hänt". 

Idag känns det som att det händer mycket grejer. Först någon föreläsning samt introduktion till en gestaltningsuppgift som vi ska redovisa om två veckor. Efter lunch sen är det seminarium. Håll tummarna att det går bra också. Är inte jättenervös direkt. Som en i klassesn påpekade i måndags, i den här kursen verkar ordet "fel" inte existera. Hur som, efter det beger jag mig till Örebro. Ikväll slår vi ju upp dörrarna till Örebro Filmfest. Vore kul om några av er kunde komma! I år tror jag faktiskt vi har någon film för alla smaker. Filmen som visas ikväll är Frankenstein. Får se om Mina vågar se den (jag gör det inte!!) annars tar vi och går och käkar någonstans. Känns som vi har tusen saker att prata om sedan hon varit i USA och grejer. Sedan jag räknade och insåg att jag kommer ha råd med en vecka i Madrid i sommar fick vi ännu mer att prata om. Tycker nästan synd om Mina. Haha ;)

 
Hoppas nu ni har en trevlig dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0