Reality as we speak

Då var det tisdag. Måste säga att jag gillar dagar då jag börjar efter lunch bättre. Hur många gånger klockan än ringde imorse kändes det omöjligt att gå upp. Tillslut var det dock bara att trotsa sömnen och faktiskt pallra sig upp. Gäsp!

Gårdagens föreläsning var inspirerande, precis som jag trott. Kom fram till en kort mening som beskriver det jag vill göra, i båda de projekt jag väljer mellan. Verklighet i fiktion. Blir mer och mer taggad ju mer jag hör det. Haha. Idag fortsätter vi med föreläsning (tror jag) på förmiddagen och workshop (tror jag) i eftermiddag. Planerna var att gå till filmfestivalen och lyssna på när folk pitchar ikväll, men fick veta igår att det blivit inställt. Typiskt. Hade verkligen sett fram emot det! Men men, det är sånt som händer. Får helt enkelt vänta tills mitt jobbpass imorgon. Se hur det går ;)

Nu ska jag göra mig klart det sista och sedan knalla iväg till universitetet. Hoppas ni får en bra tisdag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0