Silverfärgad

Då var den helgen och filmfest till ända. Har varit blandat resultat på visningarna. I fredags blev vi helt paffa för det var så otroligt många fler från premiärfilmen förra året. Sen har det varit sisodär. En del filmer har dragit fler än andra om jag säger så. Roligast var nog att se att det nästan var uteslutande nya medlemmar. Samtidigt som det kanske känns lite konstigt med tanke på att det var något som tyckte det var jättedumt att vi tog bort en visning i våras för då skulle hon inte få se så många filmer vi lovat (vilket kommer vägas upp då vi visar ett filmmaraton i december). Men men, deras förlust. 

Har också varit roligt i den mån att Elin och Mina var där större delen. Tror vi är det perfekta exemplet på att man inte behöver alkohol för att ha roligt. När jag och Mina följde med och höll Elin sällskap på Burger King kollade några på oss som om de trodde vi druckit lite för mycket på lördagskvällen. Hehe. SÅ kan det gå.

Nu ska jag läsa ett par synopsis inför onsdagens möte med manusverkstan samt kolla upp lite till mitt collage som ska redovisas nästa vecka. Hoppas ni haft en bra helg!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0