Behind the cover

Är nu tillbaka i Norrköping. Känns faktiskt ganska bra. Nu är det redovisningar i två dagar igen. Har kommit på vad jag ska göra och har faktiskt upptäckt något om mig själv. Dock är det extremt personlig så jag är lagom nervös över att visa upp det för folk. Det är nämligen några utav mina låttexter. Några har jag visat upp, men ofta är det så personligt och den där känslan av att det är skitdåligt stoppar mig från att visa upp det. Men nu ska några av dom få visas upp i en power point inför hela klassen. PUH! Håll tummarna att det går bra! Kanske visar upp bilderna med texter efter redovisningen beroende på om det gick hem eller inte..

Helgen har vilket som varit fantastiskt bra. I lördags gick jag och Ia och såg Mortal Instuments. En gång till och jag är uppe i samma antal som Hobbit. Är lite sugen på att nå den siffran, men vi får se. Igår gick jag och Mina på Smurfarna 2 och köpte den obligatoriska menyn till det. Skönt att ha barnasinnet kvar. Tråkigt att bli vuxen helt och fullt liksom. Hehe. En recension kommer, dock var den här riktad mer till bara barn än exempelvis Disney brukar vara. Men men, helt okej ändå. Om inte annat är det ju alltid kul med bio och träffa Mina. Innan träffade jag Elin också så det blev ju bara rätt. Hennes nya lägenhet är fantastiskt fin. Extemt avundsjuk (gillar min också, men den ligger ju i fel stad :P ). Nu får vi se när nästa hemkomst blir. Eftersom morfar tankade upp min bil åt mig gav jag förslag på redan till helgen. Min syster himlade då med ögonen och sa att jag väl kunde vara borta ett tag iaf. Haha. Tack. Mamma var dock mer positiv och sa att jag minsann fick komma hem så ofta jag ville. Tack för det ;)

Hoppas ni haft en superhelg och en fin dag.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0