Day off

Ingen skola idag. Inte ens en uppgift. Har dock börjat kolla runt lite efter litteratur i ett försök att bestämma vad examensarbetet ska handla om. Som jag förstått så börjar det närma sig med att bestämma. Eller iaf börja fundera över det i och med att vi ska lämna in en projektansökan senare. Lika bra att sätta igång alltså.

Förmiddagen spenderades åt att försöka lösa problemet med internet. De har ju inte svarat på mailet jag skickade så idag ringde jag. Eftersom det var ganska lång kö fick jag så de skulle ringa upp när det var min tur. Grejt. Problemet var bara att när de väl ringde tog det två sekunder - sen lade de på! Det var ju bra service.. NOT! Testade därför chatten och fick svar att jag var tvungen att ringa. Testade på nytt och kom fram. Efter lite om och men så fixade han det så nu har jag ÄNTLIGEN internet på datorn igen och slipper sitta på mobilen och plattan. Thaaank yoooou.

När allt det var klart tog jag mig en långpromenad och blandade in några springintervaler. Orkade faktiskt mer än jag trodde. Tummen upp till det! Otroligt skönt var det också. Sen blev jag glad när jag kom hem för jag såg att jag fått svar angående "ung scen/lab 13/14" som jag skrev om igår. Jag fick söka fast jag inte kommer bo i Norrköping under hela året. Tänkte därför sitta och fila lite på ansökan senare. Först blir det dock att äntligen kunna svara på feedbacken på senaste biorecensionen så den är klar och kan läggas upp på Lösnummer. Muy bien!

Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0