Far away

Det har minst sagt varit en lite omtumlande helg. I fredags försvann Bamse ner under grannens uthus och där har han suttit i nästan två dygn. Enligt en hemsida klarar de sig bara i tre dygn utan vatten. Dessutom satt han inte där själv utan hade troligtvis en grävling med sig. Med andra ord har det varit ganska oroligt. Igår natt kom han dock fram igen. Han mår ju som han förtjänar, men han är iaf vid liv och hemma. PUH! Turligt nog har vi en veterinär i släkten så mamma ska hämta medicin som är lite smärtstillande till honom idag. Han är extremt gosig nu. Skulle sitta och plugga när det bara var jag och han hemma. Det slutade med att han letade alla möjliga platser att ta sig till mitt knä på. Tillslut var det bara att lägga undan plugget och gosa med honom en stund. Haha.

Idag åker jag tillbaka till Norrköping igen. Imorgon har vi föreläsning och ett seminarium. Har absolut ingen aning om vad seminariet handlar om så jag vet inte riktigt om det kan kallas semiarium? Hur ska man förbereda sig liksom? Får se helt enkelt. Innan jag åker så ska jag dock filma på mammas jobb en stund. De har någon tillställning där de synskadade får testa att gå med gps och ledarhund. Kan bli bra till filmen vi håller på med. 

Hoppas ni har en bra dag och start på veckan!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0