Home again

Ja, det stämmer. För ett par dagar har jag landat hemma i Örebro igen. Uppgiften vi har till nästa vecka handlar om självarkeologi och jag tänkte att den gjordes bäst här hemma. Har dock ingen aning om vad den ska innehålla, men tror inte det är meningen så här tidigt heller. Tanken är ju att vi ska gå och sidan och betrakta våra liv och hur det kommer sig att vi är de personer vi är idag. Håll tummarna att det går bra!

På vägen hem stannade jag också till i Marieberg. Köpte en hylla till mitt badrum som verkligen behövs! Vet inte vart jag ska göra av alla grejer ;) Köpte även två tröjer som säkerligen kommer bli nya favoriter. Absolut älskar dem. Det var en randig tröja och en svart med ett stort kors på. Var inte så fasligt dyra heller. Tummen upp till det. 

Nu ska jag gå ner till mormor och morfar. De har ingen aning om att jag är hemma så det blir kul. Höhö. Hoppas ni haft en bra fredag och får en fortsatt trevlig kväll :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0