On to nowhere

Jag tror jag kryper ner i sängen och drar täcket över mig de kommande veckorna. Vi har ju tematiken Välfärdsdrömmar och imorgon är det seminarie på två texter. Har börjat läsa och inser att det handlar om politik. Såå mitt område.. NOT! Jag kan absolut ingenting om politik. Kan inte direkt säga att jag bryr mig så jättemycket heller. Hur ska jag klara mig igenom de här veckorna? Blunda, ta ett djupt andetag och försöka komma på något. Det är vad jag ska göra. Ja det är det! Bara luuugn.

Igår var jag ju på informationsträff för volontärer på Flimmer. Lät intressant och jag kan verkligen tänka mig att jobba. Väntar nu bara på ett formulär jag kan fylla i med tider. Det är ett pitchtillfälle jag vill gå och lyssna på, men annars kan jag nog jobba när som på kvällarna. Tummen upp till det. 

Okej, jag har verkligen inget vettigt att skriva. Lämnar det därför såhär. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0