One step at a time

Hemkommen efter en dag av föreläsningar. Först på förmiddagen var det en inledning till temat samt utdelning av uppgift till två seminarier vi ska ha. Till seminariet på torsdag ska vi läsa ett par texter. Fine. Men till seminariet nästa torsdag ska vi presentera en sak och jag fattar typ ingenting. Haha. SÅ typiskt. Men jag får la klura lite och sen kanske fråga någon om jag inte kommer på nåt. Hur som, på eftermiddagen hade vi en inspirationsföreläsning. Absolut älskade det! Hon som föreläste var riktigt bra och väldigt inspirerande. Nu vill man jobba och göra sitt bästa. Tydligen ska vi ha en hel vecka med henne snart vilket jag ser fram emot. Ska nog gå bra det här.
 
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. Vid 18 ska jag på ett informationsmöte angående Norrköpings filmfestival Flimmer. De behöver tydligen några volontärer vilket innebär att vara biljettförsäljare och biovärd. Tänkte att det kunde se bra ut på CVt eftersom jag vill jobba på Filmstaden. Då har jag ju banne mig erfarenhet iaf. Har kollat igenom programmet till Flimmer och det är en massa som jag vill gå på! Kanske inte hinner jobba ;) Vi får se. Ska gå dit och lyssna iaf. 
 
Hoppas ni haft en bra tisdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0