Rain on a sunday

Det regnar! Visst är det kanske inte så kul att vara ute och bli blöt, men jag gillar ändå regn. Då kan man vara inne och se på film hela dagen utan att någon kollar snett på en för det. Man får använda sitt paraply när man väl går ut. Man slipper kisa mot solen hela tiden. Ja, det finns en del fördelar. Så, vad ska jag göra denna regninga söndag? Jo, jag ska bege mig mot affären. Den stora affären. Dels behöver jag något nytt att se på eftersom jag inte kommer ut på internet (mer om det nedan). Dels börjar det närma sig utgångstdatum på några saker i min kyl så idag måste det bakas. Ungspannkaka och kladdkaka ska nog täcka. Mums! Dock är det någon ingrediens som jag inte har och därför behöver inhandlas. Och dels är det kul att ta ut bilen för en åktur. Haha.
 
Mitt internet då. Blir jag galen eller vad? Ringde till Bredbandsbolaget igår (igen!) med förhoppningen att de kunde lösa problemet. Icke. Han gjorde något och så skulle det funka. Icke. Tillslut sa han att det inte fanns något problem. Allting skulle funka som det ska. Han bad mig då testa med en annan dator.. Jojo, för det har jag ju liggandes. Not. Får därför klara mig tills snabbvisiten i Örebro till helgen och där ta med mammas gamla jobbdator. Ska testa att ta med min dator till universitetet imorgon och se om jag kommer in på nätet där. Håll tummarna! Annars vet jag inte hur jag ska kunna skicka saker som jag behöver skicka och som finns på datorn. Hmm
 
Nej, nu ska jag göra mig klar och åka iväg. Hoppas ni har en bra söndag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0