Soon back

Ny dag och senare tar jag min bil och åker till Örebro en sväng. Stannar över helgen och ska på måndag filma lite på mammas jobb. Har också inbokat styrelsemöte med filmklubben, intervju med Örebroarn, lunch med Elin och två biobesök. Så kan det gå. Bäst att passa på när man ändå är hemma liksom. 
 
Nu på förmiddagen har vi ett seminarium och jag känner mig inte alls förberedd. Fattar i princip ingenting av texterna. Mitt vanliga läsproblem. Hoppas det kanske löser sig ändå, det har det ju gjort tidigare. Dock är det en helt ny lärare så jag har ingen koll alls på hur hård hon är. Lite pirr i magen alltså. I eftermiddag sen har vi någon föreläsning, men har inte fattat alls vad den ska handla om. Haha. Får väl gå dit och se.
 
Nu ska jag försöka göra mig klar innan jag går iväg. Fick något anfall av något slag när jag duschat så det snurrade en massa i huvudet och jag var tvungen att sätta mig en stund. Hoppas det gått över nu när jag ställer mig så jag kan gå igenom dagen som planerat!
 
Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0