The last day of my life

Idag är en sån där mindre bra dag. När jag vaknade imorse upptäckte jag att internetet på datorn återigen inte funkade. Det betyder alltså att killen jag pratade med på bredbandsbolaget inte alls fixade det som han sa att han gjorde. Jag blir sååå frustrerad. Först tar det tvåhundra år att få tag på någon och när jag väl får hjälp så görs det inte ordentligt. Typiskt. Har svarat på mailet de skickade, men tar det lika lång tid som sist blir det ännu ett samtal. Önskar jag var mer som min mamma så jag kunde skälla ut dom! Haha.
 
Istället för att göra saker som var med internet att göra ska jag idag kstället fokusera på skrivandet. Få ordning på ansökan till ung scen/lab samt läsa igenom alla synopsis till första mötet med manusverkstan. Har också börjat skriva treatment på ett gammalt manus som jag nu skriver om. Blir nog att fortsätta på det. 
 
Hoppas ni alla har en bra lördag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0