What you did last night

Okej, jag tror jag har en slapp helg. Eller ja, nästan iaf. Igår var jag på ett shoppingcentrum som finns här i Norrköping. Ingelsta. Tanken var att jag skulle köpa LP-ramar men de var ju självklart slut. Istället blev det en tur på Kicks och KappAhl. Hittade världens finaste klänning på KappAhl som fick följa med hem. Den är ganska vardaglig, men samtidigt tycker jag den är för fin för att använda bara sådär. Haha. Typiskt. Meeeen, någon gång snart blir det förhoppningsvis använd ändå ;)
På kvällen sen började jag lite med uppgiften som ska redovisas nästa vecka. Supersnälla Martina hjälpte mig förstå hur man lägger in en video från youtube i en powerpoint. Nu vet jag det. Problemet nu är att klippet jag vill visa är jättedåligt och funderar istället på att ta med dvdn och visa direkt. Då blir det dock troligtvis endast ett klipp för att det blir så krångligt att hålla på och byta. Grrr. Ah, jag får fundera på detta. 

Eftersom jag igår fick 50:- rabatt på nästa köp på KappAhl inom 14 dagar så tänkte jag knalla ner på stan och se i butiken där om jag kan köpa något så jag får användning av de där. Har kollat ut ännu en fantastiskt fin klänning, men är lite fundersam. Vill inte slösa för mycket på pengarna liksom. Kanske bara blir ett par vantar eller nåt. Får se vad jag kan hitta på. Är extremt biosugen också! Dock har jag bestämt att inte gå på bio. Måste försöka hålla mig borta. Bara gå när jag behöver. Detox. Håll tummarna att jag klarar av att gå förbi biografen utan att smita in. 

Nej, jag har väl inte så väldigt mycket mer att säga egentligen. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0