Written

Kommer ni ihåg för någon vecka sedan då jag sa att jag skulle redovisa några av mina låttexter på en lektion? Jag lovade ju då att visa upp de här också om det gick bra. Även om det var extremt nervöst tycker jag ändå det gick helt okej. Det var faktiskt en som sa dagen efter att hon tyckte texterna jag visade upp var jättebra. Sånt värmer. På grund av den kommentaren så kommer texterna här nedan. Here we go people.


Texten ovan skrev jag efter att Linda dött. Önskar än idag att jag vetat hur dåligt hon mådde. Kanske hade det gjort någon skillnad, kanske inte.

 
Den här texten är en av de få svenska texter jag skrivit på. Den är till Drömmen om Madrid, alltså filmlåt.

 
 

Där har ni dom. Då var det gjort. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0