Eurovision 2014: Programledarna

 
Bilden lånad från eurovision.tv.

Idag presenterades programledarna för Eurovision Song Contest 2014 i Köpenhamn. Danmark valde att gå ifrån Sveriges version med en programledare till att ha hela tre stycken. Det känns väl ganska klassiskt med tre tycker jag. Programledarna är Lise Rønne, Nikolaj Koppel och Pilou Asbæk. De två första är tydligen programledare och är vana vid stora produktioner medan den sista är skådespelare som intar programledarrollen för första gången. Det är i princip det jag vet om dessa tre då det är det de har gått ut med. Med andra ord har jag ingen som helst aning om hur detta kommer bli, men min känsla efter att ha sett dom är att det ändå kommer bli ganska bra. Vi får se i maj helt enkelt. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0