I remember it all to well

Imorse ringde alltså klockan 05.00. Inte kul alls kan jag meddela. Började dagen med att köra mamma till tåget. De skulle på någon kurs i Stockholm med jobbet. Efter det satte jag mig ganska omgående med mitt treatment. Har lyckats komma upp i 9 sidor nu och har fortfarande en del kvar. Det är bra för att vara jag. Väldigt bra för att vara jag. När jag suttit ungefär 6 timmar och bröt för lunch så försvann också all motivation till att skriva. Det ska lämnas in i imorgon och jag har i princip ingen tid alls att skriva då så måste få klart det nu. Så typiskt. Kanske får skicka det till plattan och sitta och smygskriva under seminariet och alla redovisningarna imorgon. Haha. Får se.

Imorgon bär det alltså av till Norrköping igen. Efter skolan ska jag gå förbi biografen och se om de också har slut på samlarmuggar med Frostmotiv. Blir så sur att jag inte får en när jag tyckte så mycket om filmen. Har ju liksom motiv på vissa filmer jag inte sätt än. Sen bär det av till Linköping. Ska nämligen bo hos Evelina för en natt. Eftersom vi börjar 9.15 på torsdag kändes det dumt att åka tillbaka till Örebro. Och det är ju alltid plus i kanten att träffa Evelina och nu få se hur dom bor. Om jag inte hittar någon samlarmugg i norrköping kanske det blir en tur till biografen i Linköping också. Om det inte är för lång bort. Ja, jag är extremt desperat! Min stora sorg liksom.

Nu ska jag gäspa lite, börja med lite mat och sen fortsätta skriva. Måste försöka läsa texterna jag ska feedbacka på också. Jobb, jobb, jobb. Snark.

Hoppas ni haft en bra kväll!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0