Melodifestivalen 2014: Göteborg

Det har blivit dags för den tredje Melloveckan. Jag är extremt kär i Sanna Nielsens låt och skickar den mer än gärna till Köpenhamn, men nog måste man ge andra halvan av startfältet en chans också. Något lite roligt var att jag kommenterade Melodifestivalens status när de lade upp att hon gått vidare med en enkel kommentar som får ganska stort medhåll. 10 kommentarer och 126 gilla på bara min lilla kommentar. Såg också att den kommit med på Melodifestivalens hemsida när de skrivit om att många tycker Sanna ska vinna alltihop. 

Ja, så kan det gå minsann. Och ja, jag tycker om att skryta lite med det, vad är det annars för roligt? Nu kör vi veckans bidrag tycker jag!

 
1. Echo - Outtrigger
Skriven av: Joy Deb, Linnéa Deb, Anton Malmberg Hård af Segerstad & Outtrigger


 
2. Red - EKO
Skriven av: Linnéa Deb, Joy Deb, Anna Lidman, Hannes Lundberg & Michael Ottosson


 
3. Yes We Can - Oscar Zia
Skriven av: Fredrik Kempe, David Kreuger & Hamed "K-One" Pirouzpanah


 
4. Burning Alive Shirley Clamp
Skriven av: Bobby Ljunggren, Marcos Ubeda, Sharon Vaughn & Henrik Wikström

 
 
5. All We Are - State of Drama
Skriven av: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn & Sebastian Hallifax


 
6. En Enkel Sång - CajsaStina Åkerström
Skriven av: CajsaStina Åkerström


 
7. Bust Doin Nothin - Ace Wilder
Skriven av: Ace Wilder, Joy Deb & Linnéa Deb


 
8. Around the World - Dr. Alban feat. Jessica Folcker
Skriven av: Dr. Alban, Jakke Erixson & Karl-Ola Kjellholm


Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Cooooolt! :D

2014-02-10 @ 17:11:34
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0